בלימוד חברותא: המפכ"ל פתח את ה'זמן' בביקור בישיבות

נתי קאליש 3 Comment on בלימוד חברותא: המפכ"ל פתח את ה'זמן' בביקור בישיבות

המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי פתח הערב את שנת הלימודים החרדית בביקור בישיבת "יקירי ירושלים" ובישיבת "באר התלמוד" בירושלים | צפו בתיעודים

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי פתח הערב את שנת הלימודים החרדית בביקור בישיבת "יקירי ירושלים" ובישיבת "באר התלמוד" בירושלים. בביקורו הערב נפגש המפכ"ל עם הרב יהודה כהן, ראש ישיבת "יקירי ירושלים" ונשיא ישיבת "באר התלמוד", עם צוות הישיבה ועם תלמידי הישיבות.

את המפכ"ל קיבלו אנשי הצוות שסיפרו על מאפייני הישיבות והלימודים הקדחתניים וההשקעה הגדולה בכל תלמיד ותלמיד. המפכ"ל הצטרף לאחד מתלמידי הישיבה ללימוד בחברותא בסוגיא הנלמדת. שוחח עם התלמידים ואיחל להם שנת לימודים מוצלחת, פוריה ובטוחה.

המפכ"ל אמר בביקורו בישיבות: "היה חשוב לי להגיע לביקור ביום הראשון בו אתם התלמידים חוזרים ללימודים בכדי לומר לכם שמשטרת ישראל מבקשת לחזק את הקשר עם כל חלקי החברה הישראלית ובוודאי שעם החברה החרדית כולה".

"כשוטרים אנו אמונים על ביטחונם של כל אזרחי ישראל וזאת לצד אכיפת החוק ושמירה על הסדר. המשטרה היא של כולם והיא פועלת עבור כולם, בכדי שכולנו נוכל לחיות כאן בשגשוג ובביטחון. אני מברך אתכם לרגל פתיחת שנת הלימודים ומאחל לכם שנת לימודים" אמר בסיור.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    איזה מהמם לראות את זה!!!!;;

  2. 2

    ממש מרגש מי כעמך ישראל אני רק חושב מה היה קורה אם היה רואה
    את זה ר' לוי יצחק מברדיטשוב זיע"א כמה הוא היה מתפעל מזה!!!

  3. 1

    בושה להכניס רשעים ולשתף איתם פעולה, אוי ללא יקירי ירושלים שכאלה…